Carnavals weekend

Dit weekend was carnaval, een druk weekend met vele emoties. Zo heb ik ook geleerd wie echte vrienden zijn en wie niet. Ik ben voor het eerst naar de tent gegaan met carnaval met mijn vriend en zijn vrienden. In eerste instantie zou een "goede" vriend van mij ook mee gaan maar, die koos liever voor een nieuwe lover dan voor een vriendin die hij al 4 jaar kent. Het is erg jammer dat hij eigenlijk niet wilde zeggen dat hij niet met ons mee ging. Het zat mij enorm dwars dat hij mij zo behandelde en dat hij alles op mij af wilde schuiven wat betreft dat hij niet ging. Uiteindelijk heb ik het redelijk de gedachte uit mijn hoofd weten te verbannen. Ik was zo nu en dan wel chagrijnig maar toen het feest eenmaal begonnen was, was dit ook helemaal weg.

Ik was verkleed als pink ladie van grease. Het was de bedoeling om als wednesday te gaan van de addams family omdat, niemand dit echt deed. Dus toen ik mij wilde omkleden kreeg ik de jurk niet over mn blouse... veel gevloek en getier later, heb ik het maar opgegeven en ben ik als pink ladie gegaan. In de tent ben ik veel bekenden tegen gekomen die ik al heel lang niet meer gezien heb, zelfs een oud klasgenoot die ik al sinds groep 5 niet meer heb gezien. Ik was 9 jaar toen ik daar uit de klas ging en ik ben nu bijna 21, het is dus bijna 12 jaar geleden.

Zaterdag op zondag heb ik bij mijn vriend kunnen slapen, ook al slaap ik heel weinig daar en alleen in vakanties of met feestjes, kan ik wel zeggen dat niks zo lekker slaapt als samen met mijn vriend. Lekker mn koude voeten opwarmen aan zijn warme rug, het beste gevoel van de wereld. Nu ik dit aan het typen ben, ben ik aan het oppassen op twee hele lieve meiden die inmiddels al heerlijk in dromenland zijn. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0