· 

Hoe hebben we elkaar ontmoet

Misschien is het al wel bekend dat ik een relatie heb van bijna een jaar. Maar hoe is dit eigenlijk tot stand gekomen? 
Ik heb John ongeveer 6 jaar geleden leren kennen. We gingen naar Londen met school, op dit moment had ik snoepjesverkering met iemand die ook daar heen ging. Hierdoor hing ik vaak rond bij de jongens, op diezelfde slaapkamer sliep hij, zo heb ik hem leren kennen. Op dat moment wist ik zijn naam niet maar ik wist wel dat hij leuk is. Na de werkweek was mijn snoepjesverkering ook uit. Op school probeerde ik steeds aandacht te trekken van die mysterieuze jongen zonder naam. Hij heeft rood haar dus elke keer als hij langs liep riep ik heey rooie (ik snap nog steeds niet hoe hij mij leuk heeft kunnen vinden). Toen ik zijn naam wist heb ik hem op social media opgezocht en zo zijn wij in contact gekomen. Het ging allemaal leuk en aardig tussen ons maar het contact verwaterde. Ik had 2 jaar later een stoplicht relatie (ik heb volgens mij alle soorten relaties gehad), dit was ook het moment dat wij weer in contact kwamen en steeds af spraken. Hij zei dat hij mij leuk vond, en ik vond hem hartstikke leuk. Toen mijn relatie over was, was hij in een relatie een paar jaar. Hij mocht niet met mij appen van haar, dus spraken we elkaar over snapchat zodat ze het niet kon lezen. Hij zat enorm met mij te flirten en ik met hem. Zijn vriendin was hartstikke jaloers. Ik snapte steeds niet waarom hij het niet uitmaakte met haar, hij was enorm ongelukkig met haar. Maar na 2 jaar, dit is nu bijna een jaar geleden ging het uit tussen die twee. Ik ben misschien heel gemeen dat ik hier blij om was. Toen hij dit vertelde heb ik geen moment langer gewacht en heb hem verteld dat ik hem na al die jaren nog steeds hartstikke leuk vind. Dit was gelukkig wederzijds. Hij wilde niet te snel omdat hij net uit een relatie kwam, ik had hier alle begrip voor. Anderhalf week later kregen wij onze relatie (tuurlijk.... dit is rustig aan doen...). Wij zijn nu bijna een jaar heel gelukkig samen, en er volgen nog vele meer. 

 

-XxX- Yvette

Reactie schrijven

Commentaren: 0